رئیس پلیس تهران از بازداشت ۴۰ متهم در پرونده‌های قمار، شرط‌بندی و اجاره‌ کردن کارت‌های بانکی خبر داد که ۸۰ میلیارد تومان گردش مالی و ۹ میلیون فالوور داشتند.

شرط‌بندی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در این طرح سه باند مربوط به جعل و اسناد منهدم شدند و ده‌ها مورد از اسناد جعلی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس تهران افزود: در این طرح دو باند قاچاق انسان منهدم شده و ۱۱ متهم در این رابطه بازداشت شدند، همچنین ۴۸ نفر از افرادی که در اختیار این باند و بیشتر از اتباع افغانستانی بودند، آزاد شدند.

وی با اشاره به شناسایی چهار باند تهیه و توزیع اقلام ضدفرهنگی در طرح مذکور، از کشف ۶۱۱ هزار و ۱۵۷ حلقه انواع لوح‌های فشرده‌ای خبر داد که غالباً حاوی محتویات مبتذل و مستهجن بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح تارنماهای مرتبط با اوباش نیز شناسایی شده و به ۲۰ تارنمای این افراد ضربه وارد کردیم.

رحیمی با اشاره به پاکسازی ۲۴۷ نقطه از سطح شهر تهران و واحدهای صنفی که محل تردد یا ایجاد مزاحمت توسط اوباش بودند، گفت: یکی از مشکلات جدی در فضای مجازی و همچنین در فضای حقیقی قمار و شرط‌بندی است، مکرراً گفتیم افرادی که در بحث قمار مشارکت دارند، در نهایت بازنده هستند و زندگی خود را از دست خواهند داد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۴۰ متهم که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ قمار، اجاره کردن کارت‌های بانکی و پولشویی می‌کردند بازداشت شدند، درگاه‌های بانکی و صفحه اینستاگرام این افراد مسدود شده، گردش مالی این افراد ۸۰ میلیارد تومان بود و بیش از ۹ میلیون فالوور داشتند.

وی از بازداشت دو متهم با عنوان "میوه‌فروش سیار" خبر داد که کارت‌های بانکی شهروندان را کپی و بالغ بر ۹۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند.

کد خبر 644754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha